långt inlägg

Hej hej!
Har haft fullt upp nu i helgen så jag har inte hunnit vara inne på datorn och skriva. Så nu kommer ett inlägg om både fredag, lördag och idag söndag.

Fredag
Efter den långa håltimmen som spenderades med Ammie och Helena hade vi gympa. Vi lekte en lek som hette "fortet". Det gick ut på att det var två lag som byggde varsitt slott, hade en skatt och sen att man skulle kulla varandra haha! Det var väl inte super kul, men det var mycket att göra haha. Sen kom jag hem och chillade lite tills jag skulle ta tåget till Råsta Park för att spela match. Matchen gick väl inte som vi ville precis. Vi kom försent in i matchen och förlorade med 4 bollar eller nåt sånt.. Inte nog med det så får vi reda på att våra tränare ska sluta nu och att vi inte kommer ha en träninare på måndag. Man kan ju förstå varför dom gör det eftersom det inte kommer några på träningarna, men det är taskigt mot oss som kommer ner och tränar o verkligen vill kämpa!
När jag kom hem såg jag den spännande filmen "Det perfekta mordet". Precis innan jag skulle gå och lägga mig tänkte jag logga in på min msn för att bara kolla vilka som var inne, MEN då märker jag att någon har hackat sig in där och bytt mitt lösenord! KUUUL

Lördag
Gick upp vid halv 8 för att gå ner till Ekhammar för att döma klockan 9. Dömde 7 st matcher och tjänade 800 kr, inte helt fel! När jag kom hem bokade jag biobiljetter till Arn och sedan kom Mathias över och åt middag. Sen tog vi tåget till stan och vi fick sällskap av  Nina. Jag hade kollat fel på hemsidan så vi kom till stan 2 timmar innan bion skulle börja, lite jobbigt men aa.. Men det var mys och filmen var riktigt bra!

Söndag, idag
Vaknade upp brevid min älskling och vi åt frukost tillsammans. Sen gick han hem och Mamma och jag drog till Mio för att köpa spegel och lampa till badrummet. Vi hittade allting vi skulle ha och kom hem en timme senare.
 Nu sitter jag här och väntar på mat. Det blir kött, potatisklyfter och bea ;D

Förlåt för det långa inlägget, men jag var bara tvungen haha..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nej det blev ett par i en annan modell :) Ja det hade vi nog tänkt, dudå? Tyckte du att Arn var bra då?

2008-01-13 @ 22:50:18
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0