längtan

Tjoho!
Sitter och skriver här precis innan jag ska gå och lägga mig. Börjar runt 1 imorgon eftersom vi inte har någon bild på morgonen, fast jag ska nog ändå sova snart för jag är sjukt trött efter träningen idag. Det var hög träningsnärvaro och vi kunde genomföra en riktigt bra träning! Känns lite konstigt i laget nu när vi inte har någon tränare för tillfället, men vi klarar oss genom det här och visa att vi kan!!

Nu har jag fått svar av MSN. Jag fick svara på några frågor om min mail, så snart lär jag väl få tillbaka min msn och mail :D Sjukt störande att inte kunna logga in på msn och prata med folk..

Ungefär 4 månader kvar till sommarlovet!! Ge mig sommar nuuuuuuuuuuuu
(Bilderna av tagna av mig under sommaren 2006 och 2007.)

Godnatt ♥


   


 

Kommentarer
Postat av: thowe

hej fia! :D

sjukt fina bilder.. :)

2008-01-15 @ 19:07:37
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0