måndag liksom

Jag började klokan 8.20 imorse istället för 9.40, eftersom dom har tryckt in Livskunskap på måndag morgon så att jag inte får sova. När jag kommer till skolan halvt död kollar jag på intern-tvn och inser att Livkunskapen börjar v 5. KUUUUUL, sa jag och satte mig och sov 1 ½ timme. Sen hade vi 2 lektioner på 2 timmar och 20 minuter med samma lärare i samma klassrum. Sen efter det hade vi äntligen lunch och maten var ovanligt god, förutom att man inte fick nå ketchup till makaronerna och skinksåsen. Vi blev vääldigt ledsna..
Sista lektionen var matte med Tord och det gick väl helt okej, hade ett litet minitest som inte gick lika bra men ändå.

Kom hem för en timme sen och tryckte i mig ett halvt glasspaket (a) Inte bra, men den där chokladglassen från Lidl med chokladbitar i är så oemotstådligt god!
Mamma kommer inte hem förräns vid 6 så jag kommer väl dö av hunger snart.

Jag ska nog inte träna idag pga min fot. Vi har inte match på 2 veckor så då kan jag passa på att vila den istället för att skada den ännu mer. Men jag känner att jag skulle behöva träna nu efter helgens svullande.

Ciao!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0