Ni är pinsama!

Hejhej
Jag är jätte arg just nu, men jag tänker faktiskt inte lägga så mycket energi på dom idioterna just nu. Måste bara säga att gubbar som inte kan ett skit om handboll ska fan inte få döma juniormatcher fan :O PINSAMT!

Som ni kanske förstår hade vi match ikväll i Märsta mot Skånela. Första halvlek spelade vi skit bra och det stog 8-8 i halvtid. Sen i andra började vi slarva mer och fick väldigt många domslut felaktigt emot oss.. Men men.. vi spelade bra och jag är nöjd över lagets insats. Skånela är ändå serieledare så.

Skoldagen idag var väl sådär halvtråkig som torsdagar brukar vara. Hade bara 3 lektioner men dom var långa och jävligt sega, speciellt naturkunskapen. Vi fick kolla på nån äcklig film på matsäcken och så :/ usch!

Snart är det lördag och då får jag äntligen träffa Mathias. Jobbigt att inte få träffa honom på några dagar :(

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0