Snart är det helg

Goddag!

Jag kom nyss hem, inte från skolan utan från Mathias. Vaknade vid 11 idag och kände att jag var hur stel som helst i nacken och skulle absolut inte palla mig till skolan med den värken. Jag har gjort allt för att min nacke ska kännas bättre, men ingenting hjälper.. Bara det går över tills imorgon så att jag kan gå till skolan och sen spela match. Vi har match imorgon i Märsta, mot Skånela klockan 20.00. Den hade blivit flyttad från fredag till imorgon istället och jag säger verkligen inte emot, eftersom man börjar bli riktigt trött på att spela match varje fredagskväll.

Installerade nyligen Photoshop CS3 på min dator och det är hur kul som helst! Hade PS 7.0 förut, så det är lite mer verktyg och finesser. Kan vara bra att ha hemma när vi ska börja med Grafisk kommunikation i skolan..

Jag kollade i min kalender igår och märkte att det bara är lite mer än en månad kvar tills jag och Mathias åker till London tillsammans. Det ska bli så spännande att åka dit eftersom det är första gången jag är i England och första resan tillsammans med älsklingen. Det kommer bli så mys ♥

Nu ska jag nog sätta på lite te och mysa i soffan med en film tror jag!

Kram


image8

Kommentarer
Postat av: thowe

åh... önskar jag också var kär å påväg utomlands :)

2008-01-16 @ 15:44:42
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0