Sofia som golvtorkare

Hallåhallå!
Vaknade imorse vid 11 och var ganska pigg och glad, det kan ju kanske bero på att solen sken så fint ute! haha
Tog det lugnt framför tvn ett tag innan mamma kom hem och då började jag göra mig iordning. Kvart i 2 åkte mamma och jag upp till Brunna för att övningsköra. Det gick jätte bra och det går verkligen framåt :D Det ända som var läskigt och svårt var att jag stannade vid en korsning i en backe en gång och det kom två bilar bakom. Jag fick panik och ingenting gick som jag ville :P haha
Sen 45 minuter senare åkte vi direkt till Råsta Park för föräldrar- och spelarmöte. Det sades inte så mycket nytt, men vi ska iallafall åka till Hallsberg i maj :)
Efter mötet var det herrmatch i Solnahallen som vi var tvugna att se, men imellan åt jag på McDonald´s :D På herrmatchen fick jag och Mickis vara golvtorkade. KUUUUUL! 5 gånger fick vi springa in på planen med en handduk i högsta hugg och torka. Det var inte så mysigt att ligga där på golvet framför alla!

Är hemma nu efter 5 timmars äventyr och ska precis äta!

Puzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadfan:D
varför inte sånna där grejer som dom har i riktiga matcherna haha :DD

2008-01-28 @ 07:14:17
Postat av: lilli

haha tur jag hade som inte behövde springa in en endaste gång när jag var :)

2008-01-30 @ 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0