torsdag

Kom nyss hem från träningen och jag är verkligen helt slut. Jätte många var sjuka och bortresta så vi var bara 6 st + målvakt, och det blev rejält mycket spring. Men det var skönt med en tuff träning dagen innan match. Vi möter Sorunda hemma (Råsta Park) klockan 19.45 och jag är sjuuuukt laddad :D
Men jag vet att jag kommer ha sjukt mycket träningsvärk imorgon...

Imorgon klockan 8.20 har jag mitt kära rättskunskapsprov och jag hoppas det kommer gå bra. Har pluggat ganska mycket och jag hoppas det räcker för att få det betyget jag vill ha. Sen efter provet kommer jag ha värdens håltimme till idrotten, men då ska jag passa på att bränna ner vår film på en dvd så man kan kolla på den hemma ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan plugga det sista.

Puss och kraaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0