tröttzor

Hejhej!
Jag orkade inte uppdatera igår så jag skriver om både idag och igår.

Började skolan 12 igår och hade bara två lektioner. På gympan hade vi volleyboll. Jag och Helena var i samma lag som Roisin, Jessica och Leo och vi vann alla matcherna otroligt nog ;D haha!
Sen var det naturkunskap och det var lika tråkigt som vanligt med döden till lärare..
Vid 6 tog jag bussen upp till centrum och mötte Ullis, Nina, Alex och Tea för att äta på Alexandras. Maten var god och det blev mycket prat och skratt. Vid 8 ungefär kom Ida förbi och övertalade oss att följa med till Högdalen på fest. Var väl ingen kanonfest precis och vi hade ingen alkohol, men det var trevligt ändå. Vi tog sista tåget hem och det var en ganska lång och jobbig resa för dom flesta...

Idag har jag mest tagit det lugnt eftersom jag verkligen är helt sjuuukt trött. Kollade på den spännade handbollsmatchen mellan Sverige och Norge. Skönt med seger och en vm-plats :D
Sen vid 4 åkte jag in till stan med Mathias en snabbis för att byta mina örhängen jag fick av honom i julklapp. Dom gick sönder på juldagen så.
Sen åkte jag hem och nu på kvällen har kollat på Göta kanal med mamma :P

Tänkte nog sova snart..
Pusspuss




Kommentarer
Postat av: elli

haha ja verkligen! :)
tACK

2008-01-27 @ 00:10:17
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Ullis

Haha underbart vackra bilder ;)

2008-01-27 @ 00:25:22
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Ida

MEN FY FAN USH. SOFIA TA BORT

2008-01-27 @ 19:02:39
URL: http://www.rulesbyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0