1½ vecka på västkusten

Tjenixen!
Imorgon är det dags för att åka på semester med pappa, Pia, Johan och Wilma (senare Marcus och Andreas också). Först ska vi vara några dagar nere i Hunnebostrand på ön Ödby Ö och sen några dagar i Mölle hos Pias föräldrar. Jag ser faktiskt emot resan i år, men jag längtar mest till Ödby. Jag hoppas verkligen att Johanna och gänget är där när jag kommer för det var verkligen sjukt länge sedan vi träffades!
Det blir lite spännande att komma ner dit i år också eftersom dom har byggt massa nya hus och gjort en ny båthamn.

Idag var jag först på en liten picknick med Mathias. Det var riktigt trevligt :) Sen har jag packat massor och fixat inför imorgon.

Ha det så bra :D
Pusspuss

Hunnebostrand, Ödby ÖMölle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0