En fullspäckad måndag

Tjenamors :D

Jag klarade mig igenom första dagen på jobbet efter semestern! Men den var inte rolig ska jag säga... Stog i kassan hela dagen och fick faktiskt vara kassachef ;) 4 ½ timme kändes som en evighet, men jag hade nog det inte värst. När jag slutade vid 16.15 kom mamma och hämtade mig. Vi åkte då till Kista för lite shopping. Jag hittade en klänning på rea som jag hade spanat in i Smögen, ett par jeansshorts och ett vanligt vitt linne. Köpte också några söta nagellack.
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och cyklade till Tea för ett dopp i Lillsjön med brudarna. Det var lite kallt efter tag så vi gick hem till Tea och drack te. Vi spelade även lite kort, jag och Ullis ägde på tecken och vann stort över brunetterna ;) Hoho!
Nu sitter jag hemma och häckar för mig själv! Ska nog lägga mig isängen och kolla på Sex and the city.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0