Godkväll!

Idag var det min näst sista dag på jobbet innan semestern och det var nog det roligaste passet på länge asså! Jag fick stå i driven, i tvåan och ge ut mat. Det var första gången jag stod där på riktigt, men det gick riktigt bra! Först jobbade jag med Jonathan och det var riktigt lugnt. Vid kanske tre-tiden får vi reda på att det brinner på Max som ligger några hundra meter ifrån oss och vi ser en rejäl rök därifrån. Det var lite spännande faktiskt, men vi fick det rejält stressigt när deras kunder kom till oss istället!
Vid 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hämtade pizza i Stäket. Resten av kvällen har jag bara chillat, spelat kort och kollat på film.

Nu ska jag nog försöka sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0