Helt död

Jag har inte skrivit och uppdaterat om allt som jag har gjort de senaste dagarna, men jag är verkligen helt död nu. I onsdags badade jag med tea, alex och ullis i lillsjön och kvällen avslutades hos ullis klockan 4 med massa film. Dagen efter lyckades vi ändå komma upp och jag o ullis var nere vid gröna udden och badade hela dagen. På kvällen lagade vi
god middag och såg sedan lite läskig film.
Igår blev det utgång med Ullis och vi träffade även massa mysigt folk där. Det var riktigt bra på MP och jag hade verkligen riktigt kul!
Idag har jag varit nere vid Lillsjön med Tea och Alex och sedan följde jag med dem in till stan eftersom dom skulle på bio. Men när filmen började åkte jag hem och deckade direkt hemma!

Hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0