Hemma likzooom

Nu är jag hemkommen från semester number 2. Jag och brorsan min drog hem några dagar tidigare för vi båda kände att det räckte med att vara borta 1 vecka. Det är väl kul att vara där, men ibland vill man vara hemma där sina vänner finns. Jag har annars haft det riktigt trevligt därborta. Vi gjorde många utflykter, t.ex till Strömstad, Smögen, Arild, Kullaberg.
Först var vi på Ödby (Hunnebostrand) i 4 dagar och sedan åkte vi till Mölle. Påvägen dit stannade vi vid Göteborgskex fabriken och köpte MASSA KEX :D mumms!
Jaja, nu är jag hemma iallafall och igår träffade jag Ulle och Alle en stund och pratade :) Det var skoj!

Idag har jag promenerat till Hamncafét och fikat och ikväll ska jag hem till Ullis på myspys! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0