Jag vill inte börja jobba..

Nu är då semestern slut och dags att börja jobba innan Greklandsresan. Jobbar 3 dagar i sträck och sedan ledig 1 dag tills den 10e augusti. Känns inte så jävla lockade precis med massa jobb, men det är ändå pengar!

Vad har jag då gjort under min sista semesterdag? Jo, jag tänkte sätta mig ute i solen och läsa ett tag, men jag somnade och det blev jätte varmt så jag la mig inne istället och sov 2 timmar ;/ Sen åt jag middag och efter det mötte jag Ullis och Alexandra för en filmkväll hemma hos Tea. Vi såg Jumping och det var en mycket märklig film.. inte dålig, men lite speciell. Nu är jag hemma och ska nog lägga mig i sängen nu.
Börjar 11.30 och slutar 16.15 imorgon!

Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0