Parken Zoo

Hallå!
Idag har jag varit med mamma, Johan och Konky på Parken Zoo i Eskilstuna. Vi åkte dit vid 10 tiden och när vi var framme 1 ½ timme senare var det massa folk som stog och köade in dit. När vi kom in gick vi runt hela parken och kollade på alla mysiga djur. Mitt favoritdjur var nog Sandkatten, den var super söt! Innan vi åkte hem spelade vi på olika hjul och vi vann lite onödiga gosedjur. Påvägen hem stannade vi och fikade vid ett mysigt fik mitt ute i skogen vid Enköping ;P
Nu sitter jag här hemma och ska snart fixa mig inför kvällen. Det blir nog sista utgången innan jag åker till Hunnebostrand och Mölle på måndag, så jag är feting taggad :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0