Bara 4 dagar kvar...

hejhej!
nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker till grekland. jag längtar så sjukt mycket och tycker det ska bli sååå skönt med avoppling och värme! men innan dess ska jag även till karlstad. på fredagmorgon åker vi dit för att fira midsommar med släkten. ska bli kul att träffa alla igen.
igår jobbade jag sista passet också innan min semester (fån jobbet, 2 veckor). det var bara 3 timmar jag jobbade och det gick bra, sen var jag med mathias på kvällen <3
idag har jag chillat massa och kollat på film, sen ikväll ska vi in till kungsträdgården och se sverige-ryssland. jag är så sjukt nervös över matchen som bara MÅSTE gå bra!
har även köpt en snyggig sverigetröja att ha på mig eftersom jag inte hittade mina gamla :)

det blir säkert naaajs!
puss och kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0