Det är ett måste att börja sommaren genom att bli sjuk

Hallå!
Vaknade imorse och kände mig inte ett dugg friskare, halsen gjorde fortfarande ont och jag är hes. Skulle ju egentligen spelat eken cup i helgen, men så blev det tyvärr inte...
Igår var jag med mamma på Stinsen och shoppade lite inför resan. Hon köpte bikini, linnen och strandklänning och jag köpte bikiniöverdel och ett linne. Måste hitta ett par skor också att ha där nere. Jag har nämnligen slängt alla mina ballerinaskor eftersom dom luktade urk, så jag har inga som man bara kan ta på sig när som helst.
På kvällen drog jag hem till Ullis. Tea, Alex, Ullis och jag kollade först på filmen Hairspray och käkade popcorn och chokladbollar. Efter ett tag kom Claes förbi och vi spelade spelet Så ska det låta. Jag och Tea rullade väl hem runt 1 och jag var verkligen dödstrött.
Idag ska jag bara chilla gärnet, kanske träffar mathias en stund ikväll.

Pözz

Juste, jag glömde berätta hur fredagskvällen såg ut..:P Först åt vi tjejer middag hemma hos Alex i Sylta och det var riktigt trevligt! Sen vid 11 åkte vi in till stan och Ullis, Alex och jag drog till Toxic. :) Det var riktigt skoj, men mindre roligt var att vi kom hem halv 6..
Sen att det blev massa kaos innan utgången är en annan sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0