Karlstad snart

Hejsan!
Igår blev det som sagt in till stan på kvällen för att se fotbollsmatchen. Vi missade ett tåg så att vi kom 5 minuter innan matchen började och såklart kom vi inte in någonstanns då, så vi fick stå på en trottoar vid skeppsbron och såg lite av matchen iallafall ;P Matchen sög och vi blev sura och gick därifrån precis innan den slutade.. Vi ville då hitta på något skoj, men Alex och Tea drog hem så jag, Ullis och Pontus besökte Klubb Onsdag ett tag. Massa Kungsängsfolk där och det var Happy Hour till 24 så det var naaajs. Vi tog sista tåget hem för Ullis skulle upp idag och köra bil och det var bara skönt.
Det verkade bli en ganska bra kväll, men tydligen inte. Klockan 5 ringer älsklingen och säger att han är på sjukhuset och har blivit misshandlad. Kunde inte somna om, men somnade väl efter ett tag och jag blev sedan väckt vid 9.
Hela dagen har han varit på akuten, men som tur verkar det inte som något allvarligt. När han kom hem vid 3 åkte jag hem till honom med en nalle och lite choklad. Vi kollade på Gustav och han somnade ganska snabbt..
Mamma kom och hämtade mig lite senare och när vi kom hem åt vi god bakad potatis.
Hela kvällen har jag bara packat och kollat på fotboll. Nu är nästan alla kläder packade iallafall så nu är det bara resten kvar som jag får fixa på söndag.

Åker 8 imorgon då till Karlstad och det ska bli kul! Vi höres på söndag!
Pusspuss



1. Där stod vi och så mycket såg vi av matchen ;P 
2. Tea, jag och Alex luriga
3. Pontus och Ullis uppe i ett fönster
4. Lilla jaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0