Långhelg

Hallå hallå!
Jag har typ inte uppdaterat här på riktigt på jätte länge, men nu tänkte jag göra ett försök. Idag är det lördag, men det känns verkligen som en söndag eftersom man har varit ledig en dag mer än vanligt.
Vad har jag hittat på hilltils i helgen då?
Jo, i torsdags jobbade jag efter skolan och sen åkte jag direkt hem till Tobbe. Där var det lite grill och chill, och det var riktigt trevligt. Mathias och jag sov över hos hans föräldrar men på fredag morgon kom mamma och hämtade mig. Åkte då hem och solade ett tag, men det var nästan för varmt för att vara i solen. Vid 4 skulle jag och mamma på en studentmottagning. Några bekantas son Stoffe tog studenten.
När vi kom hem därifrån kollade vi på "Populärmusik från Vittula", det var verkligen en märklig film..

Idag jobbade jag 11.15-15.15 och det var verkligen skönt att jobba ett kort pass idag. Roligast på hela dagen var när jag fick hjälpa Madde i Driven. Hon tog beställningarna och jag tog betalt. Lyxigt, men kul!
Vid halv 4 kom mormor och morfar och hämtade mig och vi åkte hem. Där väntade god mat bestående av lax, potatis, romröra och sallad, mumms!
Nu sitter alla och kollar på fotbolls em ;)




Kommentarer
Postat av: madde

haha, det var ju askul att stå med dig i driven. du hjälpte mig asmycket :)

2008-06-17 @ 14:17:08
URL: http://lyxblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0