Annandag påsk

Hejhej!
Ja.. kvällen igår blev ju inte riktigt som planerat, men det fixade sig ändå och blev en helt okej kväll. Skulle egentligen på fest hemma hos Manda, men hon blev sjuk så festen blev inställd. Blev lite opepp då, men Mathias övertalade mig att hänga med till Alexandra med han, hans syster och hennes vänner. Jag kände mig sjukt liten i deras sällskap för dom flesta var runt 23 år, men det var trevligt ändå. Hade egentigen inga pengar till dricka, men jag tillslut blev det så att jag spenderade mina "sista" 100 kr ;P
Vid kvart i 1 drog vi därifrån för att ta bussen hem, men på stationen mötte vi Mathias vänner Dennis och Sandra, och vi delade en taxi tillsammans med dom hem.

Imorse vaknade vi klockan 11 och gick upp en stund efter det. Vi lagade lite mat och kollade på tv, men sen drog jag hem för jag skulle övningsköra med mamma. Jag körde uppe vid Brunna och det gick faktiskt jätte bra att köra idag! Sen tog vi en tur upp till Västra ryds kyrka och det är faktiskt väldigt fint där ute på landet.


Nu sitter jag bara och degar hemma och ska precis börja se på Miss secret agent 2!




Kommentarer
Postat av: Ullis

Den kollar jag också på :)

2008-03-23 @ 22:16:35
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Ullis

Tack :D
Haft en bra påsk?

2008-03-23 @ 23:33:15
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Nina

haha annandag påsk är idag kära du :P

2008-03-24 @ 12:07:54
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0