Babbel och lite lördag

Nu känner jag att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, jag vet inte riktigt vad det beror på men jag gissar på att jag inte har orkat skriva någonting helt enkelt. Har kollat runt på massa olika bloggar som skriver flera inlägg varje dag och då får jag bara ångest att jag inte orkar vara så aktiv själv. Men vad skulle jag skriva om jag skulle försöka vara en aktiv bloggerska? Hmm.. foto kanske eftersom jag gillar att fota och har en ganska bra kamera, men jag är så lat att jag inte orkar springa runt med min kamera hela tiden... Man vill ju på nåt sätt hitta något unikt som bloggen ska handla om, men det är faktiskt rätt svårt. Har du nåt förslag?

Nog prat om det. Idag har verkligen varit en riktigt trött och slappis dag. Gick upp ganska sent och gick runt i min morgonrock rätt så länge, det var skönt! Vid 2 följde jag med mamma till Coop och handlade, och vi passade även på att beställa en prinsesstårta och rostbiff till min födelsedag. Nu är det bara sex dagar kvar och jag längtar faktiskt, men jag kan faktiskt inte sätta ord på vad jag längtar till. Krogen kanske? :)
När vi kom hem därifrån så kom pappa och hämtade mig och Johan. Så ikvällen har jag tillbringat i hos min fader i Sollentuna och vi har ätit gott, kollat på Körslaget och så. En skön kväll :)

Imorgon jobbar jag 11.00 - 15.30, sen blir det hem för att plugga massa massage.
Har redan ställt om klockan så att jag inte försover mig imorgon ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0