En helt vanlig tisdag

Godkväll!
Idag började skolan igen som vanligt och det kändes rätt så jobbigt imorse, men det blev bättre sen. Klassen var lika mycket köping, så allt var som vanligt!
Sista lektionen var form med Linda och vi fick skissa lite tekannor som vi ska göra. Jag hade verkligen noll fantasi, så det blev inge vidare..
Sen skyndade jag mig hem för att packa ner träningskläderna och kasta i mig mat innan jag skulle åka till Råsta på träning. Jag tog ett tidigt tåg så att jag skulle ha gott om tid på mig, men när jag kom till Karlberg var Märstatåget försenat så jag missade bussen i Ulriksdal. Jätte kul! Men jag hann till träningen i tid och det var skönt iallafall.
Vi sprang först ett varv runt Råstasjön och sen var det träning inne med Johan. Det gick väl helt okej, men dom flesta i laget var lite okoncentrerade och det märktes...

Nu är jag äntligen hemma iallafall och nu ska jag hoppa in i duschen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack snälla Sofia:) Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera den också:D

2008-03-04 @ 08:10:16
URL: http://daniellagerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0