Fullrulle hela helgen

Hejhej!
Har inte hunnit uppdatera på ett tag nu för jag har verkligen haft fullt upp hela helgen...
Igår gick jag upp 7 för att åka till Tyresö och döma Annas cup. Det är en cup för bara tjejer, så jag dömde 10 stycken D & C flickor med Fredrik och Kristoffer. Det var rätt jobbigt, men det var rätt kul att få plocka ut 700 kr ur cafeterian vid 4.
När jag var klar där åkte jag till Kista där jag mötte upp Ullis och Nina för att gå på bio. Innan bion började shoppade Nina ett par stövlar och jag åt på Tacobar ;D Vi skulle se P.S I love you, så vi var beredda med näsdukarna i högsta hugg! Jag försökte hålla mig att inte börja gråta, men när filmen hade varat i 10 minuter gick det inte längre. Alla tre satt då med tårar ner för kinderna :)
Det var en riktigt bra film och en riktigt rolig kväll med er brudar :) ♥

Idag har jag också dömt, men inte lika mycket. Vid 12 började jag döma och då dömde jag fyra f94 matcher i rad, sen åkte jag och Fredrik till en annan hall för att döma en a-final! Tjänade runt 500 kr idag så jag är helt nöjd :)
Nu är jag hemma och har precis ätit hemmagjort pizza till middag. Mumms!!
Skärgårdsdoktorn har precis börjat så nu ska jag sätta mig vid tvn!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: nina

hhaahha vilken hemsk bild, ljuset gör så att jag ser ut som ett spöke eller något :P

2008-03-02 @ 20:07:44
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0