Gårdagen

ÅÅh vad jag hatar när man har skrivit ett helt inlägg och sen så när man ska spara så försvinner allt.. Grrr..
Jag får väl försöka skriva allt igen då ;P

Igår så vaknade jag hos Mathias vid 10 för att åka till jobbet en timma senare. Älsklingen var söt och fixade frukost innan jag skulle gå ;* Jag jobbade 12.15-16.00 och fick vara ute i restaurangen. Det var rätt så skönt, men lite tråkigt ibland att städa och så.. Det är helt sjukt mycket skräp som folk slänger på McDonald´s. Under dessa 4 timmar som jag jobbade så tömde jag minst 10 säckar med skräp!
Det kom en söt liten pojke fram till mig och sa; "Hihi, du har en McDonald´s keps på dig!"
Nääähä, har jag? :O Haha!
När jag hade slutat kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem. När jag kom hem fick jag stressa lite för att hinna vara hos Tea vid 7, men jag hann. Födelsedagsbarnet bjöd på riktigt god mat och vi drack vin, kollade på melodifestivalen och sjöng singstar. Det var Tea, Nina, Ullis, Alexandra, Ida, Anna, Jessica, Mickis och jag som var där och vi hade det riktigt kul :D
Vid halv 2 traskade Ulle, Alle och jag hemåt lite smått roliga, speciellt Ullis och jag kanske.. haha

Rolig kväll :)




(Jag ser ut som ett blekt ägg på bilderna, menmen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0