Introduktion

Idag hade jag egentligen bara en lektion eftersom Linda är borta, men jag stannade hemma för jag har så sjukt ont i mitt knä. Smart att vila upp det tills ikväll när jag ska på intoduktionen på McDonald´s!
Jag vaknade runt 11 imorse och satte mig framför tvn. Det var verkligen ingenting bra på tv, så jag satte på en video och det blev min gamla älskling "Föräldrafällan". När jag var liten älskade jag verkligen den filmen och såg den minst en gång i veckan. Haha.
Jag kunde alla replikerna och jag tyckte verkligen att det var den bästa filmen som fanns, men det kan jag inte hålla med om nu ;P

Gud vad jag vill shoppa just nu! Jag har verkligen "inga" kläder att ha på mig och garderoben behöver förnyas.
Det kanske blir en shoppingtur i helgen eller nåt?


Kommentarer
Postat av: Malin

AH! Föräldrafällan! Gissa om jag älskade den när jag var liten?! :D Det var för övrigt den första filmen som jag var med själv utan mamma och pappa. Nu kunde jag ju faktiskt gå på bio med kompisar! (vi behöver inte nämna att det var den minsta salongen på Falken Bio i Jakan och att mamma stod utanför för att köra hem oss sen.)

Men oj, vad vi fnittrade då föräldrarna skulle kyssas! HIHIHIHIHII!

Shit, att man var så liten och töntig en gång..:D

2008-03-12 @ 23:00:28
URL: http://kristallendenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0