Jag tror min hund gillar köttfärssås

Nu är jag hemma hos min fader i Sollentuna och ska snart sova. Jag åkte hit efter träningen för imorgon ska jag till Danderyds sjukhus igen med pappa och då är det närmare från honom dit.
Jag åkte hem med Lilly och Miranda och det var trevligt att för en gång skull få sällskap hela vägen hem från träningen :) Pappa kom och hämtade mig vid Häggvik station och när jag kom in tog jag lite spaghetti och köttfärssås att äta. Min lilla sötnos Wilma ville förstås ha min mat och försökte ta den genom att hoppa upp på bordet haha! ;) Sen när jag trodde att hon ville sitta i mitt knä var det bara för att komma närmare min tallrik!

Nu ska jag sova, ska vara i Danderyd 8.20 så jag måste upp tidigt :)

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0