Min första kändis på Donken

Hejhej!
Imorse var jag och mamma super duktiga! Hon väckte mig vid halv 10 och vid 10 gick vi ut på en låång promenad i det vackra, men kalla vädret. Vi var ute i 1 timme och nu känner jag mig duktig eftersom jag inte har rört på mig sen jag skadade knät och det är ungefär 3 veckor sen..
Sen chillade jag bara hemma under dagen och vid 4 fick jag skjuts till jobbet. Egentligen skulle Mika få lära mig kassan idag samtidigt som han skulle bli varifierad, men Christer hade inte tid, men Mika fick lära mig kassan ändå. Jag kunde det mesta sedan i tisdags, men det var skönt att ha honom brevid sig som hjälp.
Det gick jätte bra att stå i kassan och det kändes inte alls svårt :) Jag slutade vid 8 och tåg tåget hem, och direkt när jag kom hem kollade jag på Efterlyst haha. Jag är typ besatt av det programmet. Dom flesta tycker att det är skit tråkigt att se på, men jag tycker faktiskt det är spännande och intressant!

Imorgon blir det promenad igen, plugg, övningskörning? och shopping, middag och bio med brudarna ;D

Juuuste, jag fick servera en "kändis" idag på jobbet också ;) Haha!  Han det lilla ljushåriga från programmet Hela och rena, på 6an. Jag är SÅ cool!
'

Kommentarer
Postat av: Ullis

Va roligt att det går så bra :D

Kul att du ville följa me imorgon också, ska bli nice me en liten girliedag ;)

Puss på dig!

2008-03-27 @ 22:27:43
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Nina

hahaha vad roligt :D

2008-03-28 @ 03:19:22
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0