Nu är det helg

Hejhej!
Idag började jag 12 som vanligt, så jag gick upp vid 9 och chillade ett bra tag innan jag åkte till skolan. På bussen till stationen mötte ja Nina så jag fick sällskap till Jakan :)
Första lektionen var idrott och vi hade redskapsbana idag. För varje gång vi har vår lärare i idrott så blir hon bara mer och mer köping. Hon springer runt med sina batikkläder och sin midjeväska, och tror att hon är sexigast i världen när hon gör sin uppvärmning. Haha!
Sen hade vi naturkunskap och vi fick göra ett test som visade vilken hjärnhalva man använder mest. Först fick vi ett papper där det var massa pluppar på i olika färger och vi skulle säga varje plupps färg så snabbt som möjligt. Sen på baksidan av pappret stog det massa färgnamn fast texten var målad i en annan färg. T.ex det stod Grön, men texten var skriven i en röd färg.
Varje uppgift var på tid, så när man var klar delade man dom två olika tiderna så att man fick fram ett tal. Om man hade nära 1 så använde man vänster hjärnhalva mest och om man hade runt 2 krigade dom båda hjärnhalvorna mer med varandra. Låter lite skumt, men jag hade ett lågt tal så mina hjärnhalvor är mer sammarbetsvilliga :P

Nu är jag iallafall hemma och jag har precis fikat bulle med mamma. Klockan 7 bär det iväg till Västerås för vår sista match för säsongen. Matchen börjar 9.15 så jag lär väl vara hemma vid 12 eller nåt. Precis det man vill göra en fredagskväll ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Damn! att jag inte är med på gympan! FAN vilken soft "shake that ass"-dans! Lol! xD

2008-03-08 @ 10:10:01
URL: http://kristallendenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0