Otursfågeln

Jahapp, då sitter man här igen med lindat knä och kryckor.. Har spenderat hela dagen (11-17) på akuten så det är riktigt skönt att vara hemma nu. Hur kommer det sig att jag gör det då?
Jo, igår var jag i Västerås och spelade den sista seriematchen för säsongen. Jag fick konstigt nog spela kant mesta delen av matchen och det är jag verkligen inte van vid eftersom jag helst spelar niometer. Men Johan sa att jag skulle det, så jag gjorde mitt bästa. När det kanske var 10 minuter kvar av matchen fick jag ett läge och hoppade in för att göra mål, då kommer det en tjej och puttar mig i ryggen så att jag ramlar in i målgården. Straff dömdes och när jag skulle resa mig upp bar inte knät så jag föll bara ihop igen. Det gjorde riktigt ont och jag kunde ej stödja mig på mitt vänsterben.
Så imorse åkte mamma och jag in till Danderyds akuten för att se vad som hade hänt med mitt knä. Efter 5 timmar där fick jag veta att ingenting i knät var brutet och det var riktigt skönt att höra! Så jag ska tillbaka dit om 2 veckor för att göra en undersökning igen..

Mamma var snäll och köpte hem god mat; räkor, avokado, sallad och bröd. Sen kom Mathias förbi en stund och han åt med oss! Han stannade bara en stund, men det var kul för vi har inte träffats någonting sen i måndags.

image147

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad mysigt! Se till att vila upp dig nu så du blir bra :)

Åhh de låter ju jätte bra :D va kul!

2008-03-09 @ 00:21:36
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Nina

stackare!

2008-03-09 @ 16:23:49
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0