Påsklov

Nu är det äntligen påsklov och det är helt underbart att vara ledig en hel vecka! Jag vaknade imorse och det kändes underbart att få sova ut en fredag med min älskling, men denna första dag på lovet skulle jag inte få ta det lugnt. Mamma tyckte vårt hus såg hemskt ut så hon tvingade mig att storstäda mitt rum, och det behövdes faktiskt. Så jag dammade allt, damsög och skurade golven, plus rensade massa. När jag var klar åkte mamma och jag till Jakobsberg för att uträtta lite små ärenden, som t.ex byta tillbaka min väska. Jag lyckades faktiskt byta den och få en ny väska trots att jag inte hade nåt kvitto. Det blev inte samma väska igen, för jag är ganska trött på den där jävla skitväskan som går sönder bara man petar på den.
Mamma köpte lite godis och småsaker till Johan och mitt påskägg också som vi ska få imorgon. Jag fick välja vad jag ville ha i mitt påskägg och jag valde en sjal från HM :)

Imorgon blir det party at Mandas place & det kommer nog bli najs. Är taggad på dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0