Pingpong Kingen

Idag vid ett tiden åkte mamma, Johan och jag till Märsta för att hälsa på mormor och morfar en stund. Vi bjöds på god mat som mormor hade lagat och så spelade vi massa pingis. Dom har ett jätte gammalt pingisbord i källaren som dom har haft sen mamma var liten och det har blivit som en tradition att alltid spela pingis när man är där och hälsar på! Mamma var som vanligt bäst och slog alla, men jag vann iallafall mot min bror ;) Haha!
Innan vi skulle åka hem visade mormor mig och Johan massa gamla bilder i ett fotoalbum från när hon var ung. Det var spännande att se hur allt och alla såg ut på den tiden!
Sen när vi var hemma lämnade mamma och jag av Johan hemma och åkte upp till Brunna för att övningsköra idag igen. Det gick faktiskt bra idag, förutom att en äcklig kamphund började hoppa och hugga mot bilen när jag skulle köra om den.. Jag förstår inte hur man kan ha sånna hundar som beter sig så dåligt :S

Jag har precis kollat klart på Wallander nu och hela kvällen har verkligen tillbringats framför tvn ;P
Imorgon jobbar jag 16.00-20.00 så det är skönt :)


1. Osminkad Sofia.  2. Mormor när hon var ung.  3. Mormor och morfar unga

Kommentarer
Postat av: N

Haha, vad häftiga bilder :D Vi ses imorgon, vi jobbar exakt samma tid. Fast jag ska ha möte först :)

2008-03-25 @ 00:22:36
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0