Rumpmassage är faktiskt skönt

Hej!
Vid kvart i 8 åkte jag och pappa till Danderyds sjukhus och vi var framme i väntrummet 5 minuter innan jag skulle vara där, så det var skönt. Men... jag fick knappast komma in på en gång, utan fick vänta minst i 40 minuter. När jag väl fick komma in till en läkare sa han att det inte gick att göra nåt med mitt knä, utan att det växer bort. Så jag får väl gå runt och ha ont ett tag till.
När jag var klar där åkte pappa och jag till Husby för att lämna av Wilma på hunddagiset. Alla hanar blev helt galna när hon kom, dom jagade henne och bråkade med henne ;) Haha
Sen skjutsade pappa mig till skolan och jag hann ha lite grafisk kommunikation.

Efter lunch hade jag naturkunskap och sedan massage. Idag så masserade vi sätet (rumpan) och det var lite annorlunda, haha! Jag, Camilla och Emelie massarade varandra och vi valde (som många andra) att massera ovanpå shortsen eftersom vi inte vill visa våra rumpor för hela klassen. Det var rätt skönt och man blev sjukt avslappnad.
Vi slutade vid 3 och då åkte jag hem, men jag stannade på Konsum i Tibble och köpte lösviktsgodis (a) Sjukt gott!

image179image180

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnaren är äntligen dragen, se om du vann Dior nessesären :)

2008-03-18 @ 19:56:16
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0