Shopping i stan och sverigematch

Hejhej!
Imorse gick jag hem från Mathias vid halv 10 för att göra mig iordning för en dag på stan. Först trodde jag att det bara var jag och mamma som skulle åka, men det visade sig att Johan och Konky också ville med :) Vi orkade inte ta tåget in, så det blev en dyrare resa genom att ta bilen in men det var mycket skönare än att sitta på ett pendeltåg i 30 minuter.
Först gick vi in i Gallerian, och jag hittade en fin röd tröja från MQ. Sen gick vi runt och letade efter en Onoff butik för att köpa en adapter till vår rauter (min bror hade nämnligen tappat bort den, så vårt internet fungerade inte imorse), men dom var så tröga där så vi hoppade det.
Sen blev det god lunch på Pizzahut och jag var verkligen dundermätt när vi gick därifrån. Mamma och Johan ville gå iväg själva för att köpa present till mig, så jag och Konky gick till Gina Tricot och Monki. Jag hittade en klänning för halva priset på Gina och en söt t-shirt på Monki :)
Efter det åkte vi hemåt, men på vägen stannande vi i Barkarby för att köpa rautergrejen där istället. Men när vi kom hem med den märkte vi att det saknades en sak till den så att det inte gick att använda, så vi fick åka tillbaka till Barkarby och byta den.. Lagom irreterande, men vad gör man inte för att få tillbaka internet?

Kvällen har spenderats genom att spela lite The Sims och kollat på Sverige-Brasilien. Matchen var faktiskt helt okej spelad av Sverige!

Nu ska jag fortsätta att spela The sims ;D
Bilder på kläderna jag köpte kommer kanske upp senare.
Pusspuss
(Förlåt för mitt långa inlägg)
image195
Jag, bror och Konky på Onoff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0