Utvecklingssamtal

Just nu sitter jag i datorsalen uppe i bildhuset och ska strax börja plugga lite naturkunskap. Vi ska skriva om drogen ecstasy och sedan ska vi redovisa för klassen på torsdag. Men jag orkar verkligen inte...
Jag får väl egentligen gå hem eftersom jag redan har haft mitt utvecklingssamtal, men det är smart att vara kvar och göra klart lite skolarbete. Utvecklingssamtalet gick väl helt okej!

Plus med utvecklingssamtalet;
+ mvg på senaste filmen
+ mycket tillfredställnade på tavlan med mia
+ det mesta såg bra ut!

Minus med samtalet;
- IG-varning i matte, men det visste jag redan om..


NU MÅSTE JAG JOBBA MED NATUREN :(


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack detsamma, nä fick hjälp av en tjej ;) själv kan jag inget om sånt där! haha

2008-03-11 @ 15:59:59
URL: http://Huumlaan.blogg.se
Postat av: Malin

Sofia är en naturkunskapsängel! :D

2008-03-11 @ 18:30:43
URL: http://kristallendenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0