Snart är det helg..

Hej!



Klockan är strax halv 11 och det är nog dags lägga mig i sängen för att sova. Har precis fixat klart Ullis blogg och både hon och jag blev nöjda med den :) Det är alltid kul! Innan det skrev jag färdigt mitt muntliga tal som ingår i det Nationellaprovet i svenska. I början hade jag verkligen noll tankar, men jag kom igång efter ett tag och jag ska prata om hur religös den moderna människan är. Får se hur det går imorgon! Gillar inte att prata inför folk, men imorgon är ungefär halva klassen borta så det kommer nog gå bra!

Imorgon är det ju faktiskt fredag och det gör mig riktigt glad! Känner faktiskt för att parta, men får se hur planerna blir!

Ska iallafall gå och lägga mig nu. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Nina

Till World of warcraft. helt sjukt :P

2008-11-14 @ 13:19:07
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0