Colors of the wind

Goddag!
Jag har kommit på att jag aldrig skriver på lördagar, utan det blir alltid en sammanfattning av helgen på söndagen. Denna helg har iallafall varit mycket händelsrik och jag har hunnit med att göra rätt mycket. I fredags var vi tjejer hemma hos Alexandra och såg filmen "The Flood". Blev en tidig kväll för igår var jag tvungen att gå upp klockan halv 8 eftersom bussen till Bollnäs gick kl 9. Arbrå som vi mötte var riktigt seriösa med speciellt inspring innan match och allt, men det psykade inte oss så mycket. Matchen gick faktiskt helt okej, fast vi förlorade stort. Vi gjorde många mål och kämpade på som fan.
Jag sov en hel del på vägen hem och det behövdes för att klara av kvällen. Kom hem och fixade mig lite och senare kom tjejerna och vi sminkade oss. Sen drog vi in till stan, till Vanilla. Vi skulle fira av Frode som åker till Vietnamn så det blev rätt mycket alkohol. Sen att Ullis och jag är helt otroliga och träffar två engelsmän är ju en annan sak ;) Haha!
Kvällen var riktigt lyckad, tills jag kom hem... Jag kliver av bussen och traskar hemåt vid runt 5, när jag kommer hem så släcker jag lampan i fönstret och vinklar persiennerna (av vana för att se om någon är där) och det var lugnt. Jag tänder en annan lampa och börjar fixa lite med min säng. Plötsligt hör jag någonting utanför och tänker "Det där var inte vinden.." Går till fönstret och vinkar persiennerna igen och då ser jag en person stå utanför mitt fönster. Jag blir livrädd och kastar mig ner på golvet och skriker på mamma. Han blir nog rädd av mitt skrik och plus att mitt stativ åkte i backen och försvann rätt snabbt.
Usch :(

Idag har jag tagit en promenad med mamma och varit i Kista centrum med familjen för middag och shopping. :)

xx


Kommentarer
Postat av: Nina

fyfan vad läskigt! usch :|

2008-10-13 @ 10:00:59
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0