Drinkar i mängder

Hej!
Kom nyss hem från skolan och jag är verkligen på bra humör! Brukar mest bara vara trött när jag kommer hem och somna på soffan, men idag känner jag mig både glad och pigg. "Skoldagen" idag var riktigt kul och vi fick riktigt mycket gjort. Vi samlades klockan 9 och började nästan direkt med att blanda drinkar och sedan fota dem. Vi fotade o fotostudion och vi använde oss utav ljusbord, glasskiva och ett papper, och resultatet blev riktigt bra :) Ibland var det riktigt svårt med att få till rätt ljus och rätt skärpa, men vi klarade det galant!! Vi kanske hann fota 8-10 drinkar, så vi är nöjda med dagen. Imorgon blir det att fota ännu mer och om vi blir klara är det photoshop som gäller..
Veckan har gått så sjukt snabbt och imorgon är det faktiskt redan torsdag och det betyder att det är helg snart! Ska jobba och döma i helgen, men lite fest hinner man alltid med :)
På söndag är det bara 2 månader kvar tills vi åker till London också. Det kommer bli sååå kul :)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0