Ett roligt besök

Godkväll!
Har precis kollat klart på Stjärnor på is hemma hos pappa och jag ska nog strax gå och lägga mig.. Egentligen hatar jag program som Let´s dance, men jag orkade verkligen inte kolla på något annat och jag kan inte säga att det var bra precis! Vad har jag gjort hittils denna helg? Jo, igår var jag hemma hos Ullis med lite folk och hade det riktigt trevligt. När drickan började ta slut blev det Alexandra och Golden Cave i centrum. Gillar egentligen inte Kungsängen, men igår var det faktiskt riktigt kul! Jag träffade många personer som jag inte hade sett på flera år och det var trevligt! Pratade lite gamla minnen om högstadiet och så..
Jag och Tea gick väl hem runt 3 tiden glada i hatten och jag låg väl i sängen halv 4.

Idag så väckte mamma mig vid 8 och hon skjutsade mig och min bror till min fader i Häggvik. När vi kom dit så möttes vi av en hund som såg ut som Wilma, men det var liksom inte hon. Det var nämnligen Viggo, Wilmas bror som är här på besök. Eventuellt ska han flytta in hos oss, men det är bara kanske. Så nu var det två likadana hundar som sprang runt i huset och busade. Var sjukt trött så jag gick och sov ett tag innan det var dags att åka till jobbet. Jobbade 15.00-18.45 och det gick helt okej, förutom att huvudvärken kom efter ett tag.

Imorgon blir det att döma en dammatch i Högdalen vid 9 tiden och en till match klockan 3 i Hagnässkolan. Ska även hinna göra klart min illustration på barnboken (:

Oj, långt inlägg.
Puss xx

[image-upload-20-718331.jpg]
Wilma och Viggo i min säng för några minuter sedan. (Dålig bild, pga mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0