Ge mig helg och lov nu på en gång!

Hej!
Idag har det verkligen varit en fin höstdag med sol och allt, men ack så kallt!! Imorse skippade jag halsduk eftersom det såg så varmt ut, men jag hade fel och höll på att frya ihäl. Ett par vantar skulle inte ha suttit fel asså..
Det var en ganska skön dag i skolan med 2 lektioner + lite projektarbete i 1 timme. På projekttimmen la vi ihop alla drinkarna som en karta i photoshop och skrev ut, så vi och lärarna kan se hur vi valde ut vilka bilder vi vill använda. Det var rätt jobbigt att fixa den kartan, men det blev bra!
Imorgon är det fredag och det betydet: HELG!
Jag har inga speciella planer inför imorgon kväll, men jag ska jobba både lördag & söndag och så ska jag på middag hemma hos Ammie på lördag och sedan utgång med lite folk från klassen och så. Kommer bli naaajz :)
Det är ju lov också så det gör ju ingenting om man festar massa under helgen, för jag har hela veckan på mig att sova ut!

Juste, måste dra till Coop för att handla sminkborttagningsmedel. Fan!

Kyss och hej!

'
Nyårsmiddag hemma hos Ammie förra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0