I don't care if monday's black, tuesday wednesday heart attack, thursday never looking back, It's friday i'm in love!

Godmorgon!
Klockan är precis 9 och jag sitter på Webdesignen och vill bara sluta. Vi ska lära oss att göra ramar. Men jag fattar noll för första gången och mitt Frontpage funkar inte så jag kan inte göra så mycket..
Jag både älskar och hatar fredagar nu för tiden. Jag älskar att det snart är helg, men fredagarna är så sjuukt tråkiga med massa töntiga lektioner.
Längtar tills nästa vecka när vi har frilagdvecka och behöver endast jobba med projektarbetet :D

Nu ska jag låtsas jobba litegrann.. haha
Puss


Helgens planer:

Fredag: Skola, skriva klart segregationen, kanske filmkväll eller nåt annat mys?
Lördag: Match i Bollnäs, utgång för att fira av Frode på Vanilla
Söndag: Bara chiiiilll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0