Inte på topp precis..

Hallå!
Imorse när jag vaknade kände jag att jag inte mådde riktigt bra, men jag pallade mig upp och tog en dusch för att piggna till lite. Men det blev ingen förändring, huvudet dunkade och kroppen kändes som gelé så jag sjukanmälde mig och var hemma idag. Hoppas jag inte håller på och blir sjuk på riktigt med halsont och sånt för det har jag verkligen inte tid med!!
Kollade på tv hela dagen och jag sov rätt så mycket också, det behövdes verkligen! Missar träningen ikväll också som jag skulle så gärna vilja gå på :( Menmen, får hoppas på torsdag istället!

Helgen var iallafall händelserik, med mycket jobb och lite party! I fredags var jag ute med brudarna i stan. Först blev det förkrök på Viper Room och sedan blev det av till Ice. Ice hade najs lokaler och det var snyggt, men ändå var det inte så bra som vi trodde det skulle vara. Musiken var najs, men på dansgolvet stod det massa retards och bara stod. Om man är på dansgolvet ska man dansa!!
På lördagsmorgonen gick jag upp 8 för att döma 4 matcher i Ekhammarhallen med Andreas. Båda var rejält trötta, men det gick bra ändå! 480 kr rikare gick jag hemåt och sov lite innan jag började jobba vid 3. Jag var inte lite trött när jag kom hem vid 7...
Igår såg dagen nästan likadan ut, dömde en match vid 10 i Jakobsberg (i min skola) ensam! Det var flickor 92 som spelade, men det gick riktigt bra och jag fick massa beröm. Det värmer verkligen :) Efter det åkte mamma och jag till Hagaparken och promenerade ungefär 1 timme. Sen åkte vi hem och klockan 3 började jag jobba.

Nu blir det Amerikanska pannkakor till middag.. Mumms!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0