Just hold me

Dagen idag blev verkligen inte som planerat, mycke tid bara försvann åt ingenting.. Kom till skolan halv 10 och nästan direkt åkte jag och Moa till centrum för att köpa jordgubbar och mjölk, och vi var väl tillbaka efter en timme. Då var vi jätte hungriga så vi gick till matsalen för att äta. När vi kom tillbaka var vi redo att börja blanda drinkarna och fotografera dem, men då skulle lärarna på lunch så vi var tvungna att vänta tills de kom tillbaka. Så hela förmiddagen gick åt och det känndes så onödigt. Vi kom väl igång vid halv 1 och var klara halv 4, så vi jobbade ganska intensivt på eftermiddagen som tur. Nu är det mesta fotat och det känns faktiskt bra!! Mamma hämtade upp mig på stationen vid 4 och vi åkte då till Lidl för att handla lite gott.
Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på Maria Mena och väntar på maten. Ibland är hennes texter så underbara att lyssna på! Efter maten ska jag iallafall hem till Alexandra tror jag, hoho!
Egentligen borde jag börja plugga psykologi, men jag orkar verkligen inte det än... kanske orkar göra det i helgen?

Nu är maten klar, kyss hej

Kommentarer
Postat av: Hannes

Jag tror jag känner dig :O

2008-10-16 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0