Ledig måndag, så skönt!

Godkväller!
Slänger iväg ett inlägg innan jag kryper ser i min nybäddade säng. Det är nog det underbaraste som finns, när sängkläderna luktar nytvättat och täcket är extra puffigt :)
Mamma kommer tvinga upp mig klockan 9 imorgon bitti, så det är nog smart om jag går och lägger mig snart. Vi ska ha en hel dag med shopping och så inne i stan tillsammans. Johan är i Söderhamn med Karolina så då passar vi på, hihi!

Idag vaknade jag upp hemma hos Alex och Tea bakade scones till frukost. Vid 12 rullade jag hemåt och bara slappade tills Mamma kom hem. Sen gick jag på träning vid 6 och vi var verkligen jätte få nere. Vi kanske var 6 st (ingen målvakt) så vi kunde inte köra så mycket. Istället blev det fys och det var jobbigt men ändå kul och bra!
Nu är jag iallafall helt död i kroppen och det är ett bra tecken!

Nu måste jag sova, xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0