Monday

Hallå i stugan!
Klockan är typ halv 7 och det är redan mörk.. fyfan säger jag bara! Hatar mörker, är inte rädd för det men det känns så deprimerande. Plus att mörker och höst betyder att fönstermannen kommer tillbaka.. :(  Jag är så fruktansvärt rädd att jag inte vågar sova ensam. Två nätter i rad har jag sovit brevid min mamma och det är inte så kul att man inte vågar sova själv precis.
Idag har jag iallafall varit i skolan och jobbat med projektet. Började 9.40 och vi hann med att välja ut nästan alla drinkar vi ska ha, planera, söka projekt hos iq, leta inspiration m.m. Helt okej dag faktiskt, speciellt eftersom man fick välja själv när man tog rast och när det var lunch!
Klockan halv 3 kom Tea till bildsalen och vi åkte hem till henne. När vi kom dit var det lite smått kaos hemma hos henne, men det lugnade ner sig. Vi gick och handlade fika och pluggade sedan lite.
Hon och hennes pappa skjutsade hem mig för en timme sedan och nu har jag precis ätit mat. Jenny och Tea kommer nog förbi om en stund, hoho

Tjuuueee, xx


Ullis tog sitt körtkort idag också :D Grattis!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHAHA

2008-10-13 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0