Monday

Hallå!
Nu är första dagen på veckan avklarad iallafall. Dagen har varit helt okej med endast två lektioner, men det var jobbigt ändå. Sísta lektionen som var bild skulle vi skissa av kräftor som låg på ett papper och det var svårt, dumt och tråkigt. Jag bajsade på den uppgiften för jag är sämst på att rita av! Efter skolan chillade jag lite och gick sedan ner på träning. Den gick iallafall bra, men jag hade jätte ont i benen och var helt stum i dem. Ser ut som om det blir match för mig i helgen i Bollnäs, ska bli sååå kul!

Ska strax sova...

puss

Dagens outfit
Svarta jeans - Lindex
Grå tunika - HM
Kavaj - HM, massa år gammal
Väska - Wedins
Halsduk - Wedins
Örhängen - Mammas gamla

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad fin du va :) O duktig du är som håller kvar i träningen, hoppas matchen går bra i helgen då! <3

2008-10-06 @ 22:46:13
URL: http://inmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0