Nu är jag på g!

Kom nyss hem från träningen och nu är jag verkligen helt slut. Innan jag skulle iväg var jag jätte skeptisk och kände inte alls för att träna eftersom det var kallt ute och så var det så sent. Men vi slapp springa ute iallafall och träningen var rätt lugn. Ibland när man stod i försvaret höll man faktiskt på att somna, haha! Nej, men nu är min övergång klar så jag är matchredo :D Blev uttagen till matchen nu i helgen, men jag jobbar och jag behöver pengarna.. Men nästa helg är nästa match så då kan jag spela, men den är liksom i Bollnäs. Orka åka till "Norrland" för att spela match liksom..

Goodnatt!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha du kan ha rät, kanske kanske inte ;) hahha

2008-10-02 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0