Saknar sommaren, värmen och festivaler

Godkväller!
Sitter här framför datorn och väntar på att Efterlyst ska börja klockan 9. Egentligen skulle jag träna idag, men jag orkade verkligen inte det så det blev chill hemma istället.
Nu när det är kallt ute, det blir bara mörkare och löven försvinner från träden, saknar jag sommaren så otroligt mycket. Kom ihåg minnen från sommaren 2007 när jag var på festivalen Peace and Love med Helana och lite annat folk. Det var ju så galet kul där, men ändå så slitsamt! Man var ju full 24/7 och sov ju knappast någonting..
Vill på festival nästa sommar igen!!

Lite bilder från festivalen..





1. Helena på tåget   2. Cidern <3   3. Jag och Sara klockan 6 på morgonen   4. Haha ;)  5. Jag och Moa
6. Jag och Hellan  7. Haha vi toarullade
8. The Sounds  9. Delar av campet   10. Sabina och jag på jakt   11. Partyt hos våra grannar
12.  Calle tror jag han hette?  13. "Lilla snigel akta dig"  14. Helena och jag   15. Vi och skönaste snubben EVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0