Alexandras födelsedagsfirande

Hejsan!
Så himla skönt att sova ut idag. Jag har nog inte gjort det på flera veckor ärligt talat. Vaknade först vid 10, men kände att jag ville sova mer och då vaknar jag istället klockan halv 2!! Herregud, så länge kan man ju inte sova! Tydligen behövde jag det för nu känner jag mig rätt pigg fakiskt!
Hur var kvällen igår då?
Jo, klockan halv 6 traskade vi hem till Alexandra för att förbereda överraskingsmiddagen för henne när hon var på ridiningen. Vi lagade mat, dukade, fixade med ballonger till klockan halv 8 när hon kom. Hon anade ingenting och trodde att hennes familj var hemma. När hon kom ut i köket och såg middagen hoppade vi ut ur hennes rum och skrek "SURPRISE!" Hon flög typ 2 meter av rädsla :P Haha!
Middagen bestod av Tacosallad och till efterrätt blev det kiwi & bär övertäckta av vitchoklad i ugnen. Det var riktigt smarrigt :) Hon öppnade även våra presenter. Av mig, Ullis, Tea och Jenny fick hon ett Margarita-set, glassbok, isgrejer, pusstuggumin, partyväska och örhängen!
Vid 9 gick vi mot bussen och så mötte vi Idas kompisar i stan. Det blev klubben Vanilla, som jag btw aldrig kommer att återvända till!!! Kvällen blev trevlig, men stället och folket där (inte dom vi var med) var inte okej! Det var trångt, äcklig, svettigt och så var det bara massa backslick töntar. Dålig musik spelade dom och så blev man taffsad på rumpan kanske 5 gånger.. Usch säger jag bara!
Men vid 2 drog Ullis och jag därifrån och jag var nog hemma vid 5 eftersom jag väntade på Alexandra som kom med den senare bussen i Kungsängen.

Idag ska jag bara chilla gärnet! Pappa kommer och hämtar mig snart och jag ska äta middag där! Sen kanske det blir en hemmakväll hemma hos T-bag!

Puss och kram + lite bensex!



Födelsedagsbarnet (fotot är ifrån Zakynthos)
Mer bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0