Ännu en helg som svischar iväg..

Hejsan!
Jag har kommit på att jag nästan aldrig orkar skriva på helgerna, men det beror mest på att jag jobbar nästan varje helg.. Denna helg har det både varit jobb lördag och söndag, så jag har inte haft så mycket tid.
I fredags var tjejerna + Frode hemma hos Alexandra på chillkväll, det blev film, spel och massa onyttheter. Var väl hemma vid 2 eller nåt så jag var ändå rätt död när jag skulle till jobbet igår.
Jobbade från 11 till 3 och sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte då till Ikea och shoppade loss. Det blev lite allt möjligt, men jag köpte iallafall förvaringslådor till garderoben, lampa till fönstret och ramar. När vi kom hem fixade jag allt och fixade mig sedan för tjejmiddag hemma hos Alexandra (hon var ensam hemma i helgen så vi levde hemma hos henne). Där åt vi jätte god mat, sjöng singstar och hade det trevligt. Blev ändå en ganska tidig kväll och jag var hemma vid 1 typ.
Idag har jag bara jobbat, samma tider som igår och det var väl lite segt sådär.. Men nu är jag iallafall hemma och bara chillar. Ikväll är det ju Andra avenyn :D Hihi!

Shulululuu! xxx

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0