..

idag är jag negativ.
jag har ont i ryggen som aldrig förr, sverige är fult, vädret är tråkigt, jag vill inte gå i skolan, jag känner mig ensam, jag drömde en läskig dröm inatt, det är bara onsdag, kommer väl inte kunna träna på ett tag och jag är rätt fattig just nu.

"Röker fyra cigaretter i rad inget gör mig glad
Stackars mig (stackars mig) för ingen bryr sig om lilla jag
Orkar inte längre vänta på (stackars mig) att imorn blir en bättre dag"

att lyssna på veronica maggio gör fan inte saken bättre, men jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha tack gullet :) jag läser din med.



Åh då känner vi oss lika dana idag, är så trött på hela skiten..sveriges väder suger och skolan lika så. Nej vi får ta o rycka upp oss! Hitta på nått kul till helgen eller så.



<3

2008-09-10 @ 18:03:15
URL: http://inmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0